Betalningsanmärkning.

Hej.
Det är så att jag funderar på att flytta till Hallstahammar. Men undrar hur ni ser på betalningsanmärkningar, även fast skulder är betalda, inga hyresskulder och man bara väntar på att själva pricken ska försvinna. Om ni kollar på hur ekonomin ser ut nu. Då som jag har en årsinkomst på 500000+. Eller om det är helt hopplöst.
Carita

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Vid bedömning kontrollerar vi att det inte finns några aktuella skulder, en betalningsanmärkning som ligger kvar kommer inte påverka ditt sökande om du har en fast stadigvarande inkomst.

    Med vänlig hälsning
    Hallstahem

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning