Kan man få förtur om man ska sälja sitt hus?

Vi ska sälja vårat hus, har vi förtur med att få en lägenhet hos er?
Annelie

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga.
    Nej, Hallstahem har inga förturer utan vi fördelar efter kötid samt att den sökande ska vara godkänd vilket innebär att fast inkomst ska finnas samt att sökande är skuldfri. Önskar du mer information om Hallstahems uthyrningspolicy finns den att läsa här Uthyrningspolicy .

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta oss på nytt.

    Med vänlig hälsning

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning