Får jag ha eget företag hemma?

Får man använda del av lägenheten för ett eget litet företag med begränsade kundbesök? Jag kommer bo i den såklart, men använda ett litet rum för företaget.
Daniel

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, du får bedriva företag hemma, så länge det inte är en verksamhet som påverkar och stör övriga boende i huset. Kundbesök bör vara mycket begränsat, då det är något som kan påverka övriga hyresgäster.

    Kontakta din områdeschef för att kontrollera att din verksamhet är godkänd i våra lägenheter.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning