Kundnummer ogiltigt vid registrering - vad betyder det?

Hej! Jag har försökt att ansöka hos er men det står kundnummer ogiltigt. Vad betyder det?
Sadeq

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga! Det är svårt att svara på vad som gått fel vid registrering. Kontrollera först att du skrivit in personnumret i rätt form år, månad och dag + de fyra sista siffrorna till exempel 800101xxxx.

    Men behöver du hjälp med registrering så ring Hallstahems uthyrning på 0220-774002 så hjälper vi dig.

    Med vänlig hälsning,
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning