Tråkigt med bloggar som aldrig uppdateras

Varför har ni bloggar synliga på er sida som aldrig uppdateras? Vore det inte bättre att lämna plats för nya och fräscha andra bloggar där istället?

Kjell Svensson

Kommentarer

  • Hej Kjell!
    Jag håller med om att det är trist. Det finns ett par anledningar:

    • Jag driver Aapl.se som en hobby vid sidan av ett fulltidsjobb. Tillsammans med att jag har ytterligare ett par sajter/appar att underhålla gör det att jag inte alltid hinner lägga till nya bloggar när gamla slutar uppdatera.
    • Till och från är det svårt att hitta bloggar med hög kvalité som uppdaterar kontinuerligt över lång tid.

    Jag ska försöka hinna med att städa ut gamla bloggar inom den närmsta tiden. Hoppas du har tålamod.

    Magnus
  • Gör det när du får tid!!

    Tack för svaret.

    Kjell Svensson
  • Lite gammal fråga här men hoppar in istället för att göra en ny! Håller med Kjell här om att det är tråkigt med bloggar som uppdateras väldigt sällan.

    En ny sida jag börjat följa på sistone som uppdaterar väldigt aktivt med riktigt trevlig design och bra kvalité på artiklarna är iForumNyheter. Tror inte så många kanske känner till den men det är en liten uppstickare som i alla fall jag följer!

    Kolla gärna in den när du får tid: http://www.nyheter.iforum.nu

    Erik
  • Hej Erik,
    Tack för ditt inlägg. Jag håller inte riktigt med om att Aapl.se har bloggar som sällan uppdateras. Många uppdateras flera gånger varje dag och just nu är 18 av 20 uppdaterade senaste veckan.

    Jag noterar intresset för iForumNyheter.

    Magnus