Popup

Hur f-n slipper jag den svarta rutan som poppar upp hela tiden?

Ola

Kommentarer

  • Det är inte meningen att du ska se en svart ruta hela tiden. Kan du ge lite mer detaljer kring hur och vart den dyker upp?

    Magnus
  • Vid mouse over!

    Tro mig, jag kan välja vad jag vill läsa utan att en ruta ska poppa upp!

    /Ola

    Ola
  • Då är jag med på vad du menar! Jag använder själv popup:en så den kommer antagligen få vara kvar. Ett alternativ för dig kan kanske vara att läsa nyheterna via RSS, då slipper du den.

    Magnus