Omprioritering av källor.

Hej!

Detta är en ganska enkel synpunkt. Melin med sin Macpro förtjänar betydligt bättre plats på förstasidan för Apple-nyheter.

Ronnie

Kommentarer

  • Hej Ronnie!
    Tack för att du tycker till. Källorna ändrar ordning då och då. Ibland flyttas de upp, ibland ned, ibland tillkommer nya och andra försvinner. Vi får se vad som händer nästa gång.

    Magnus