Max-width

Hej! Gillar den nya designen. Men får jag komma med ett förslag så är det att du lägger en max-width på sidan. Tror personligen det ser bättre ut, för när jag öppnar upp sidan på helskärm på min iMac 27 ser det lite underligt ut då bilderna ej förstoras.

Bara ett litet tips. Annars är det grymt jobb.

Alexander

Kommentarer

  • Tack, kan tänka mig att det ser skumt på en så stor skärm. Jag ska kolla på det, borde inte vara några problem att fixa.

    Magnus