Dags att slopa iPhonesajten?

Vad tillför en sajt som denna till det som ni levererar?  Någon annans text rakt rent genom Google translate eller motsvarande. Jag har spenderat mer tid på det här mailet än vad de gjort på artikeln, får jag reklam intäkter bara för det? Dags att börja solla annars kommer ni på sikt förlora publiken

Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik,
    Tack för din kommentar!

    Givetvis kan man diskutera kvalitén på enskilda bloggar och inlägg, men i det här fallet är jag tveksam till att artikeln skulle vara skriven med hjälp av Google Translate.

    Kontakta gärna iPhonesajten direkt, jag är säker på att all feedback tas emot tacksamt.

    mvh,
    Magnus