Aapl App val av siter

Vore väldigt bra om man skulle kunna bocka av/på de siterna som man vill ska listas i eran iPhone app. Alla siterna faller som ni listar faller mig inte riktigt i smaken och upplever dem som i vägen då man måste leta efter de siter som man är intresserad av.

Henrik Engman

Kommentarer

  • Tack för bra tips!

    Tyvärr har jag inte haft möjlighet att uppdatera Aapl.se för iPhone på väldigt länge. Förhoppningsvis finns den tiden under vinter och kommande vår.

    Magnus