Användarvänlig helpdesk software som förbättrar er kundservice
I Kundos helpdesk software hanterar ni enkelt inkommande frågor från alla populära kanaler. Svara på frågor från exempelvis mail, chatt, sociala medier eller som inlägg i ert frågeforum. Kundos produkter gynnar såväl kundservice som slutkunden.
-
Samla alla kundservicekanaler
-
Förenkla samarbetet med kollegor
-
Få överblick över alla ärenden
Ett helpdesk-system för bättre kundservice
Sluta använda flera olika system för er support och helpdesk. Med Kundos helpdesk-sofware får du en total överblick oavsett hur många kanaler ni använder. Alla inkommande frågor samlas i samma vy för effektivare och bättre kundservice.
Effektiv support med ett enkelt och användarvänligt helpdesk-system
Samarbeta bättre inom kundservice med vår helpdesk software. Förenkla arbetet för medarbetare och undvik onödigt dubbeljobb. Få en tydlig översikt över vem som arbetar med vad och vilka ärenden som är obesvarade.
En bra helpdesk driver kundnöjdhet och försäljning
När ni arbetar på ett mer effektivt och strukturerat sätt i er helpdesk kommer också era kunder att märka det. Med ett helpdesk-system ökar ni kvalitet och kortar ner svarstider genom en tydlig överblick.