Ett enklare alternativ till en chatbot
Kundos unika chattassistent är en hybrid mellan en traditionell chatt och ett system som kan avlasta kundservice på samma sätt som en chatbot. När kunden börjar ställa sin fråga i chatten söker chattassistenten i realtid i källor som kunskapsbank och frågeforum. Om svaren inte matchade kundens fråga kan kunden direkt välja att chatta som vanligt med kundservice.
Som en chatbot, fast enklare
Kundos chattassistent effektiviserar er kundservice utan att kompromissa med användarupplevelsen. Ni kommer igång snabbare än med en chatbot. Er chatt finns enkelt tillgänglig på hemsidan och söker och presenterar svar i befintlig information på ett sätt som ger en smidig upplevelse för kunden. Chattassistenten låter er effektivisera kundservice i chatt utan omfattande implementation av komplexa AI-system och utan stora mängder träningsdata. Ni är igång med några få klick.
Effekten av en chatbot med förbättrad kundnöjdhet
En effektiv kundupplevelse bygger på att kunden får relevanta och snabba svar. Med chattassistenten förbättras kundserviceprocessen, vilket leder till en högre grad av nöjdhet hos era användare. Chattassistenten effektiviserar er kundservice samtidigt som den ser till att kunden alltid har en positiv upplevelse.
Utnyttja er befintliga kunskapsbas
Chattassistenten hämtar data från er kunskapsbank eller frågeforum. Så fort information uppdateras där blir den också tillgänglig för chattassistenten. Ni kopplar de befintliga informationskällorna till chattassistenten med några få klick. Förslagen på svar som chattassistenten presenterar leder till en effektivare service då kunden hittar svar utan att faktiskt påbörja chatten med kundservice.
Hanterar alla språk
Chattassistenten hanterar alla de språk som ni har information på i de källor ni kopplar in.