AI-agenter: Vad är det – och varför pratar alla om dem?
Webinar om AI-agenter: Lär dig hur de förändrar framtidens kundservice och automation.
Lösningar
Kundos unika chattassistent är en hybrid mellan en traditionell chatt och ett system som kan avlasta kundservice på samma sätt som en chatbot.
Kundos chattassistent effektiviserar er kundservice och är ett enklare alternativ till en traditionell chatbot. Ni kommer igång snabbare och utan krångel. Chattassistenten finns lättillgänglig direkt på er hemsida, där den söker igenom och presenterar svar från er befintliga information – allt för att ge kunden en så smidig upplevelse som möjligt.
En effektiv kundupplevelse bygger på att kunden får relevanta och snabba svar. Med chattassistenten förbättras kundserviceprocessen, vilket leder till en högre grad av nöjdhet hos era användare. Chattassistenten effektiviserar er kundservice samtidigt som den ser till att kunden alltid har en positiv upplevelse.
Chattassistenten hämtar sin information direkt från er kunskapsbank eller ert frågeforum. Så snart något uppdateras där, blir det också tillgängligt i chatten. Med några enkla klick kopplar ni ihop era befintliga informationskällor. Kunden får relevanta förslag direkt i chatten, vilket gör att många frågor blir lösta redan innan de når kundservice.
"Det bästa med Kundo är att det är väldigt användarvänligt, vilket gjorde det till en perfekt match för oss."
Kim Hedemyr, Sweef
Kim Hedemyr, Sweef
Webinar om AI-agenter: Lär dig hur de förändrar framtidens kundservice och automation.
AI Chat vs Chatbot – vad är skillnaden? Lär dig hur AI förändrar kundservice och hur du kan ligga...
Lär dig hur du skapar en företagsunik AI Chat som stärker ditt varumärke och förbättrar...