Skip to content

Ett enklare alternativ till en chatbot

Kundos unika chattassistent är en hybrid mellan en traditionell chatt och ett system som kan avlasta kundservice på samma sätt som en chatbot.

Kvinna ler medan hon arbetar vid sin laptop i en avslappnad hemmamiljö med kuddar i bakgrunden
Man med hörlurar arbetar vid ett skrivbord, omgiven av naturligt ljus från ett fönster och en kopp i bakgrunden

Som en chatbot, fast enklare

Kundos chattassistent effektiviserar er kundservice och är ett enklare alternativ till en traditionell chatbot. Ni kommer igång snabbare och utan krångel. Chattassistenten finns lättillgänglig direkt på er hemsida, där den söker igenom och presenterar svar från er befintliga information – allt för att ge kunden en så smidig upplevelse som möjligt.

Leende man i en verkstad, klädd i en grå hoodie, omgiven av maskiner och verktyg i en industriell miljö

Effekten av en chatbot med förbättrad kundnöjdhet

En effektiv kundupplevelse bygger på att kunden får relevanta och snabba svar. Med chattassistenten förbättras kundserviceprocessen, vilket leder till en högre grad av nöjdhet hos era användare. Chattassistenten effektiviserar er kundservice samtidigt som den ser till att kunden alltid har en positiv upplevelse.

pexels-gulsahaydgn-19488615

Utnyttja er befintliga kunskapsbas

Chattassistenten hämtar sin information direkt från er kunskapsbank eller ert frågeforum. Så snart något uppdateras där, blir det också tillgängligt i chatten. Med några enkla klick kopplar ni ihop era befintliga informationskällor. Kunden får relevanta förslag direkt i chatten, vilket gör att många frågor blir lösta redan innan de når kundservice.

Utforska fler produkter

AI Chat

Ge era kunder exakt vad de vill ha – snabb och enkel tillgång till svar, dygnet runt.

Read more

Helhetslösning för kundservice

Skapa en optimal servicemix mellan assisterad service och self service.

Read more

Help Center

Samla vanliga frågor och svar i en sökbar kunskapsdatabas.

Read more
"Det bästa med Kundo är att det är väldigt användarvänligt, vilket gjorde det till en perfekt match för oss."

Kim Hedemyr, Sweef

Kim Sweef

Kim Hedemyr, Sweef

Framtidssäkra er kundservice idag