Kundo Chat

Smart och enkel kundchatt för bättre kundservice på er hemsida

Kundo Chat är ett smart och enkelt kundchatt som förenklar kundservice och försäljning på er hemsida. Med en digital chattsupport blir ni mer tillgängliga och kan snabbt ge era besökare den hjälp de behöver. Kundos chattverktyg kommer med flera smarta funktioner och hanteras i samma enkla dashboard som alla andra produkter från Kundo.

Fördelar med Kundo Chat

  • Användarvänligt verktyg

    En snygg, responsiv och användarvänlig chatt. Lika enkel att använda för er som för era besökare.

  • Ett personligt bemötande

    En kundchatt gör att ni kan erbjuda den personliga närvaro på er hemsida som förväntas av era besökare.

  • Snabbare ärendehantering

    Snabbare än mail, enklare än telefon. En chatt hjälper er att lösa era besökares problem direkt.

  • Smarta funktioner för effektiv kundservice

    Färdiga svar, statistik, tilldelning av ärenden och flera andra funktioner som underlättar för er kundservice.

  • En chatt hjälper fler

    En digital chatt ökar era chanser till kontakt med fler målgrupper. Ni kan dessutom hantera flera chattar samtidigt.

  • Öka försäljning online

    Öka försäljningen genom att alltid finnas tillgänglig för potentiella kunder online.

En chatt som ger resultat!

Kundo Chat används av e-handlare, banker, försäkringsbolag, bostadsbolag, resebolag, kommuner, och många andra. Läs vad de tycker om Kundo Chat och hur det har skapat värde för dem.

FOREX Bank använder Kundo Chat för att hjälpa kunderna till rätta och öka konverteringen på hemsidan

Så fungerar Kundo Chat

  1. Placera chatten på er webbplats

    Välj vilka sidor chatten ska synas på och placera några rader kod på er webbplats. Ni anpassar chattens utseende och vilka som ska kunna svara på chattar direkt i Kundos kontrollpanel.

  2. Kunden chattar med er

    Chatten visas på webbplatsen när era medarbetare valt att visas som tillgängliga för chatt. Kunden klickar på chatten, möts av ett välkomstmeddelande och kan enkelt ställa sin fråga.

  3. Medarbetare svarar på chattar

    Chatten tilldelas automatiskt till en tillgänglig medarbetare som får en tydlig notis i Kundo. Medarbetaren kan nu besvara chatten, se vilken sida kunden befinner sig på och skicka och ta emot filer. Ni bestämmer själva hur många chattar som ska kunna hanteras samtidigt.

  4. Historik och statistik

    Chatthistorik sparas och kan sökas upp i efterhand. De kan kategoriseras med taggar, tilldelas till kollegor och markeras för uppföljning. Chattar registreras på kundens kundkort och ni kan snabbt se om kunden kontaktat er i fler kanaler. Överskådlig statistik visar information om antal chattar och hur ni hanterat dem.

Ett komplett kundchatt för professionell kundservice

Kundo Chat är en av Kundos många produkter för bättre kundservice. Chatten är precis som alla andra produkter en molntjänst. Det innebär vi på Kundo tar hand om alla uppdateringar och utveckling av produkten, så att ni kan fokusera på kunderna!

Kundberättelser

Kom igång med Kundo Chat

Kundo Chat fungerar bra för sig, men ännu bättre tillsammans med fler produkter från Kundo. Alla nya kunder har tillgång till Kundos svenska support och utbildningar för att på bästa sätt komma igång med chatten. Priset för Kundo Chat baseras på hur många produkter ni använder och hur många som ska jobba i chattverktyget. Boka en kostnadsfri demo av Kundo Chat så berättar vi mer!

Boka Demo