Tack från en mycket nöjd kund!

Perfekt service, bra mailkontakt, snabb leverans och dessutom blev lampan jag köpte nästan ännu bättre än jag tänkt! Utöver detta till ett kanonpris. Jag tackar o återkommer! 😀

Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Dina ord värmer genom hela företaget och det är sådant som gör att vi kämpar dag och natt för våra kunder!

    Stort tack för feedback, varmt välkommen tillbaka och Gott Nytt År från oss på Uttaget.se!

    Mvh
    Magnus

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet
  • lol

    s
  • Äntligen har jag lyckats få tag i ängel lampan som man hänger i fönstret letat i flera år Tack ni är bäst

    Elisabeth Malmström