snygg men tungarbetad sida.

siadn är inte jätte snabb. facboook symbolen kommer lite väl sent och responstiden är lite svag i övrigt snygg sida, stort sortiment och smart upplägg. tar med mig lite ideer till min egen! må gott och lycka till

David

Kommentarer

  • Hej David!

    Kul att höra att du gillar sidan!

    Blev nyfiken när du sa att den är lite långsam. Sidan tar i snitt 2 sekunder att hämta, vilket är ganska normalt även om vårt mål alltid är att bli snabbare.

    Vilken uppkoppling sitter du på?

    Ha en strålande kväll och lycka till med din egna sida!

    Vänligen,
    Magnus

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet