Sidan i iPad

hej!
Varukorg och Facebook lägger sig över texten som man får fram för produkten 🙁

Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan!

    Jag är själv en rejäl prylnörd så tro mig när jag säger att det smärtar att läsa ditt inlägg! Ditt problem bottnar dock i utmaningen att bygga en webbplats "för alla" och jag har tidigare svarat ganska utförligt på problematiken bakom detta - http://kundo.se/org/uttagetse/d/facebok-reklame...

    I framtiden kommer våra kunder, precis som du, att besöka Uttaget på läsplattor och mobila enheter och sannolikt också handla via dessa, men som företagare utan någon större plånbok, en röd cape eller någon annan superkraft tvingas man dock in i nuet. :/

    Du är varmt välkommen att maila mig på magnus@uttaget.se, så hjälper jag dig gärna med att boka hos oss alternativt hitta en annan e-butik där din Ipad fungerar!

    Ha ett fortsatt strålande 2011!

    Vänligen,
    Magnus på Uttaget

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet