Lampor paj

Fungerar dåligt lampor som jag köpte..skulle vilja ha nya. .ring mig på 076/1447704

Lars-Erik Nilsson

Kommentarer

  • Hejsan,

    Vilka artiklar gäller det?

    Mvh

    Kundtjänst, Uttaget.se

  • Lars-Erik Nilsson
  • Hejsan,

    Kan Du maila beställningsnummer (eller kundnummer) direkt på vår supportmail?:

    support@uttaget.se

    Jag kan inte hitta Din beställning i vårt system

    Mvh

    Kundtjänst, Uttaget.se

    Kundtjänst
  • Hej har tyvärr inte kvar det ..min adress. .Lars Erik Nilsson. Kromvägen 1, 8640 Njurunda

    Lars-Erik Nilsson
  • Hej igen har ni något telefon nr man kan ringa?

    Lars-Erik Nilsson
  • Skulle omgången vilja komma i kontakt med dig har två lyktor som inte fungerar. ..m v h ..Lars Erik. NILSSON. .

    Lars-Erik Nilsson
  • Hejsan,

    Nu har vi hittat Din beställning.
    Nej vi har tyvärr ingen support telefon - men supportmailen som jag skickade tidigare ät den som vi har snabbast respons från.

    När det gäller lyktorna så har vi nu kontaktat vår leverantör och återkommer inom kort.

    Mvh

    Kundtjänst, Uttaget.se