SL Reseplanerare adderar ! (utropstecken) till addresser

Hej!

När man söker på t.ex. detta:

https://api.trafiklab.se/sl/reseplanerare.json?...

får man i svaret

"#text":"test!"

men jag angav inget utropstecken som text i sökningen. Detta gäller även när man använder addresser som man får ifrån SL Platsuppslag, det adderas ett utropstecken. Detta är uppenbarligen en bugg, och borde vara hyffsat enkelt att åtgärda inte sant?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för informationen. Vi ska härleda vart buggen finns.

    /Martin

    Team Trafiklab