Visning av musik i appen

Låt- och artistnamn visas inte i appen

Magnus Asplund

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Vi felsöker problemet med musikinformation i appen SR Play. Låtinformation fungerar däremot bra på vår hemsida. Du ser den informationen om du klickar på den lilla spelaren nertill så att en stor spelare öppnas och det fungerar även i mobilens webbläsare. En länk för att starta önskad kanal på webben hittar du här:
    https://sverigesradio.se/kanaler

    Hans, som jag tipsade om detta, svarade nyss:

    Ditt förslag fungerade. Jag får upp snygga bilder av troligtvis skivomslaget med text om låten och artisten. Inte den strömmande texten som fanns i appen.
    Den här versionen är bättre.

    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.