Väderstationen är alltid Orust

Jag försöker byta väderstation från Orust men den växlar alltid tillbaka
Carl

Kommentarer

  • Skumt!
    Testa gärna att först byta till en annan P4-kanal, och därefter välja P4 Göteborg. Kan du sedan byta väderstation?
    Annika Webbmaster
  • Nej tyvärr. Jag valde Gotland, stängde av appen. Öppnade igen och valde Göteborg och Alingsås. Bytte till en annan app och gick tillbaka till SR, och fick se Orust. Det är för övrigt inte bara Göteborg det gäller; om jag byter från Visby på Gotland till tex Slite så går appen tillbaks till Visby så fort jag gått ut från appen och in igen.
    Carl
  • Tack, då kan jag återskapa!

    Jag ber utvecklarna kika på denna bugg. Tack för att du tog dig tid att förklara problemet så tydligt. Hoppas att vädret på Orust är någorlunda likt "ditt" väder!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.