Ux i sr appen sämre och sämre

Varför blir användarvänligheten sämre och sämre i sr appen? Går knappt att hitta längre. Innan alla ändringar tänkte jag på hur bra sr appen var. Men nu känns det som att ansvarig håller på o experimenterar eller bara är inkompetent
Josefine Lantz

Kommentarer

  • Hej Josefine!
    Just nu befinner sig appen tyvärr i ett mellanläge, där vi bara har hunnit genomföra att par av de förändringar vi planerar. Mer om dessa förändringar kan du läsa här:
    Frågor och svar om appens nya navigation

    Kom gärna med följdfrågor ifall det är några av de förändringar som sker i appen som du vill att vi skriver mer om, eftersom vi vill ge så bra svar vi kan.

    Jag hoppas och tror att du snart kommer att tycka att appen är minst lika bra som innan vi började detta förändringsarbete, men just nu är det lite stökigt. Vi ber om ursäkt över detta!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.