Android: spelade avsnitt syns i 'Nya avsnitt'

Varför försvinner inte redan lyssnade avsnitt från " Nya avsnitt "
Ronnie

Kommentarer

  • Hej Ronnie!

    Att alla avsnitt visas på Nya avsnitts-sidan är en bugg i Android-appen. Det problemet kommer att försvinna genom att vi ger Nya avsnitt en bättre placering som "en modul" på poddsidan, på samma sätt som Fortsätt lyssna ligger..

    Just nu befinner sig appen tyvärr i ett mellanläge, där vi bara har hunnit genomföra att par av de förändringar vi planerar. Mer om dessa förändringar kan du läsa här:
    Frågor och svar om appens nya navigation

    Jag hoppas och tror att du snart kommer att tycka att appen är minst lika bra som innan vi började detta förändringsarbete, men just nu är det lite stökigt. Vi ber om ursäkt över detta!
    Annika Webbmaster
  • Vad är tidsplanen för att komma bort från detta "mellanläge"?

    Just nu är appen jättebökig att använda. Det är svårare att ta del av nyheter, svårt att veta vilka avsnitt som är nya och vad man lyssnat på. Upplever att det är för stort fokus på att marknadsföra olika poddar. Säkert bra för en förstagångslyssnare men hopplöst om man använder appen dagligen.
    Daniel
  • Jag har frågat hur det går med filtreringen av Nya avsnitt, och fick detta svar:
    Den ligger i vår backlog men vi plockade inte in den i denna sprint. Fokus på Android är att färdigställa navigationen. Vi har dock med det i nästa sprint!
    En sprint motsvarar två veckor, så jag hoppas och tror att detta är löst i början av juni.
    Annika Webbmaster
  • Det vore toppen om teamet kan prioritera upp denna story. Jag håller helt med föregående skribenter: appen är hopplös att använda nu sen några veckor tillbaka.
    Sara Ekman
  • Tack Sara!
    Mina kolleger arbetar på det.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.