Android-appen tystnar efter fem minuter

Android telefon.
Samsung A53.
Av någon anledning så slutar ljudet  efter c:a 5 min och jag kan inte hitta något i inställningar.
Har ni någon info om detta?
Torsten

Kommentarer

  • Hej Torsten!

    Börja med att testa detta:
    Gå in appen Inställningar -> Appar -> Sveriges Radio Play -> Batteri -> Optimera batterianvändning -> se till att vår app inte är optimerad (inga begränsningar)

    Detta brukar hjälpa! Om det inte gick att följa eller om det inte påverkar felet, så återkom, för det finns fler inställningar som också kan leda till att ljudet bryts.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.