Kan inte spela samma avsnitt igen

Vissa Snedtänkt-avsnitt som jag hört för länge sedan kan jag inte höra igen. Det går att dra tidslisten från slutet men vid play bailar den ut och spelar upp det jag lyssnade på innan, t.ex. nyheterna. Snedtänktprogram jag hört rätt nyss fungerar som avsett.
Håkan Borsch

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta!

    Testa om det går att komma runt problemet genom att trycka på de tre punkterna vid ett sådant äldre problemavsnitt, och i den meny som du då når välja att markera avsnittet som ospelat.

    Återkom gärna och berätta om detta hjälper!
    Annika Webbmaster
  • Tack. Fungerar bra att markera avsnittet som ospelat, ocg höra på det sedan.
    H B
  • Tack, vet jag att det tipset fungerar, ifall andra lyssnare rapporterar in samma problem!
    Annika Webbmaster
  • Ann-Britts problem med appen behöver felsökas ordentligt och jag flyttar över denna felsökning till en egen rubrik:
    Problem med äldre På Minuten (med mera)​​​
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.