Inloggningsfunktion till SR-appen

Jag skulle vilja kunna logga in på appen, så att mina program som jag följer och lyssninghistorik kan användas på en annan enhet. Jag har två telefoner och en surfplatta, så nu måste jag gå igenom alla program och hjärtmarkera på varje enhet istället för att logga in och få upp allt jag lyssnat klart på och så vidare när jag startar appen på en annan enhet. Tacksam för råd eller app-updatering med funktionen. Mvh Marcus.
Marcus Waara

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    Tyvärr kommer det inte i närtid, trots att vi förstår behovet av det och detta länge har varit med på vår lista över förändringar som vi vill genomföra. Det var ett tag sedan jag hörde något nytt om detta (förutom att jag vet att en del tekniska förändringar som skett "under huven" kommer att underlätta vid en framtida inloggningsfunktion), så jag har nyss frågat de kolleger som arbetar med appens övergripande utveckling om hur de ser på behovet idag.

    Det finns möjlighet att få till den funktionalitet du efterfrågar, men enbart för delar av vårt innehåll (poddar), genom att använda en annan podd-app (Stitcher och Pocket Cast är de jag känner till, men det kan finnas fler) där du kan synka lyssning och spellistor mellan olika mobiler och datorer.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.