Melodikrysset: når endast snabbrepris

När jag går in på SR Melodikrysset så finns bara snabbreprisen! Jag vill lyssna i efterhand som man alltid kunnat göra men inte veckans kryss?

Kommentarer

  • Hej Claes!

    Jag misstänker att du hann starta ljudet under den tid när endast snabbgenomgången fanns på plats. Den läggs ut direkt efter programmet, i vanliga fall klockan 11.00. Den långa versionen av programmet måste "kodas klart" och kommer ut först 10 minuter efter sändning, alltså ca 11.10 vid ordinarie sändningstid. (Vid tablåförändringar gäller förstås andra tider.)

    Den version man en gång har startat kan ibland liksom "bita sig fast" så att det blir svårt att nå den långa versionen trots att den egentligen finns i appen. I så fall kan du leta upp senaste avsnittet av Melodikrysset på nytt och trycka på de tre punkter som finns vid detta avsnitt. Då bör du kunna nå den längre versionen!

    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.