Sen ankomst

Nästan varje dag dyker inte 834 upp kl 07.14 på klockarleden.. Inte sen,, dyker inte upp alls.. Barnen missar frukost på grund av en **** till förare.. Hoppas kunna ********.. Pratar om en buss som bara åker 11 stationer.. Får väl ta bilen istället

Serkan

Kommentarer

  • Hej Serkan! Det bästa skulle vara att ni hör av er till SLs kundtjänst då det är SL som kör bussarna. Appen visar enbart de tider som SL levererar. Ni vet bäst mellan vilka stationer osv det gäller så därför tror jag det blir smidigast att göra så.

    Ni når dem här, https://sl.se/sv/kundservice/

    Johan Berg Nilsson