Efter uppdateringen till Oreo

Så får jag fel i datumfältet när jag söker på mina favoriter
Johan Hansson

Kommentarer

  • Hej Johan,

    jag lyckas inte reproducera det här under Oreo, kan du beskriva precis hur du gör för att reproducera det på din sida.

    Tack!
    Johan Berg Nilsson
  • Det visade sig att uppdateringen stängt av automatisk tidzon & valt fel tidzon. Efter detta korrigerats funkade det

    //Johan
    Johan Hansson