Busschauffören missade hållplatsen

Hej står tillsammans med ca 40 andra vid hållplats gullmarsplan och skulle precis ta bussen mot årstaberg. Er chaufför stod först väntande en bit bort för att sedan köra förbi hållplatsen utan att plocka upp någon, som om han inte visste att det är en hållplats utanför 7/11. Detta skedde 14.45  och bussen hade regnr  Ctb255. Detta ledde till irritation hosmånga.
Martin Eriksson

Kommentarer

  • Ledsen för sent svar, STHLM Traveling kör ej bussar eller annan trafik utan tillhandahåller endast information om SLs trafik. Detta låter självklart inte okej och bör anmälas direkt till SL via deras kundtjänst.

    Tack!
    Johan Berg Nilsson