Ads

Hej hej!
På min app kommer den här rutan där man kan välja relevanta ads eller icke relevanta ads ungefär 3-4 ggr om dagen och det har gjort det i flera månader och nu börjar det bli jätte irriterande. Varför räcker det inte att klicka på vilken typ av ads en gång? Går det att fixa?

Carmina Westermark Fellenius

Kommentarer

  • Hej, så ska det såklart inte vara. Den ska endast visas om något har förändrats i villkoren eller om det har tillkommit en ny leverantör hos Google som levererar annonserna. Ska undersöka till nästa version, för nu så kan du stänga av annonser från inställningar så slipper du både popup och annonser.
    Johan Berg Nilsson