Vad lär sig barnen på er bollskola egentligen?

Är det bara tennis och fotboll? Leker ni mest eller är det seriöst?

Lorem Ipsum

Kommentarer

  • Sporterna som utövas är tennis, fotboll, handboll och innebandy. Även lekar och roliga boll- och koordinationsövningar ingår.
    Målsättningen är att barnen under roliga former får röra på sig och prova på olika sporter och lekar!

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig