Tävlingsgruppen

Vad kostar det för ungdomar i tävlingsgruppen? Hittar inte det på hemsidan.

Anders

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Senaste säsongerna har den ordinarie träningen kostat 4.500 kr per termin för spelare i Tävlingsgruppen.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig
  • Oj! Det var prisvärt måste jag säga. Jag vet att man betalar ungefär lika mycket för barn som spelar 2 timmar per vecka. Eller har jag fel i detta???

    Kent
  • Du har rätt i detta, Kent! Är bara ett par hundralappar dyrare för Tävlingsgruppen för den ordinarie träningen jämfört med de som spelare två timmar i veckan.
    I övrigt är det dock oerhört dyrt att vara tävlingsspelare!

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig
  • Håller med Kent, låter billigt för tävlingsspelare eller dyrt för dom andra...?
    Var på hemsidan finns informationen om grupperna och avgifterna?

    Lars Persson
  • Hej Lars,
    information gällande tennisskolans, bollskolans och vux avgifter finns under respektive verksamhetsområde på vår hemsida.
    Tävlingsgruppsavgifter finns inte på hemsidan än. Detta kommer dock uppdateras inför nästa termin.
    Prissättningen för hela verksamheten håller på att ses över.

    Trevlig fortsatt tennisvår och kom ihåg 22 april då bla SOKs fd chefsläkare, Klas Östberg, och KLTKs chefstränare, Magnus Ennerberg, kommer och talar om ungdomsidrott och elitidrott. Förutom dessa talare kommer vi presentera vår verksamhetsidé och vad som händer i klubben.
    Samt,
    Årsmöte 28 april.

    Mvh

    Magnus Sjöberg Verksamhetsansvarig
  • Låter bra och rätt självklart att avgifterna anges på hemsidan :-)!

    Peter
  • Exakt vår åsikt. Tydlighet och transparens ska in i klubben!

    Kom ihåg årsmötet 28 april.

    Mvh

    Magnus Sjöberg Verksamhetsansvarig
  • Hur anmäler man sig till tävlingsgruppen?

    Johanna
  • Hej Johanna,
    du får gärna ta kontakt direkt med Evve Obatnin som ansvarar för den gruppen, eller med Henrik Åberg som är tf verksamhetsansvarig. De kan ge dig ytterligare information. Deras emailadresser är: evve@sollentunatk.com och henrik@sollentunatk.com.
    Trevlig sommar!

    Mathias Malmgren