Tävlingar

Vilka tävlingar finns i STK regi idag, och när på året spelas dom?

Klas

Kommentarer

  • SollentunaSpelen utomhus spelas varje år i början av juni på banorna i Edsviken och Rotebro. Spelklasser från 12 år upp till senior.
    SollentunaSpelen inomus spelas i oktober i Edsbergs Tennishall och i Rackethallen.
    Spelklasser från 12 till 18 år.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig
  • Arrangeras sollentunamästerskapen runt nyår av STK ?
    Eller gemensamt med alla klubbarna?
    Det är många som missar att anmäla sig till det på grund av sen information.
    Genomförandet av tävlingarna är mycket bra

    Klas
  • Hej Klas,

    Sollentunamästerskapen är/har varit ett kommunmästerskap som arrangeras runt nyår gemensamt av Edsvikens TK, Rotebro TK, IFK Törnskogen och Sollentuna TK. Med Sollentuna Rackethall som bas.
    I år var det Eddie som basade och tog in råd och tankar från de olika klubbarna inklusive vi i Sollentuna TK.

    Sollentuna TK hade i år ett separat minitennisKM i Edsbergs Tennishall, Edsbergs sportfält på finaldagen.

    Hur upplägget kommer se ut nästa gång kan vi inte svara hundraprocentigt på än. Vår förhoppning är dock att tävlingen kommer fortgå.

    Kul att du tyckte genomförandet var bra. Kan inte mer än instämma att Eddie skapade/skapar en härlig atmosfär.

    Magnus Sjöberg Verksamhetsansvarig
  • Hej Magnus
    Jag håller med om att Eddie är en duktig arrangör 😀
    Roligt när hårt arbete blir uppskattat 😀

    Klas
  • 😀

    Magnus Sjöberg Verksamhetsansvarig