Ny hemsida?

Hej, hur vore det om ni pustade upp hemsidan lika mycket som ni fixat och donat på den här sidan?? Är inte den viktigare?

Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas, självklart ska hemsidan också få ett lyft. Bra att du tar upp det här förresten. Det visar ju på att forumet också spelar en viktig roll.

    När det gäller hemsidan är det två steg man bör ha koll på innan man börjar bygga om:

    1. Vad vill medlemmarna ha för hemsida. Vad ska den tjäna för syfte. Vad saknar man.
    2. Statistiken. Den talar om var besökarna går idag på sidan.

    Sen finns det såklart detaljer i nuvarande hemsida man kan börja med. Lite bättre uppdaterat och kanske några enkla lyft rent grafiskt.

    Vi bör börja med det sista i den här texten. Och det ska vi göra snarast.

    Martin Ödman Styrelseledamot
  • Man kan ju börja med att uppdatera hemsidan...sånt här finns det massor av:

    "Serielag

    Seriesäsongen 2013/14 har Sollentuna TK nio lag med i de olika serierna. Yngst är Rookielaget där spelarna är max 12 år och äldst är de rutinerade herrarna som är 65 år och äldre.

    Gå in på flikarna till vänster för att se hur det går för de olika lagen.

    Lycka till allihopa!
    Uppdaterad: 2013-09-18 13:17"

    Lisa
  • Hej Lisa,
    tack för lyckönskningen, förslaget och för hänvisningar till undersidor som behöver uppdateras.

    Vi är väl medvetna om att hemsidan behöver ett rejält lyft, kanske t.o.m. göras om helt. Det, tillsammans med andra kommunikationsvägar är ett av de projekt vi kommer fokusera på i höst.

    Mathias Malmgren
  • ...hur blev det, stannade allt av?

    Jonas