När får vi en ny klubb chef???

Klas

Kommentarer

  • Jo..., det skulle behövas! Administrationen funkar inte...

    Anna
  • Hej Klas och Anna,

    tack för er fråga respektive synpunkt. Vi har precis startat rekryteringsprocessen och vi har redan tagit emot flera intressanta ansökningar. Förhoppningsvis hittar vi bland dessa en lämplig klubbchef som uppfyller de krav och önskemål vi ställer.

    @Anna
    Du får gärna konkretisera din återkoppling avseende icke-fungerande administration. Gärna via mail direkt till mig om det passar bättre.

    Med vänlig hälsning,
    Mathias (mathias@matchi.se)

    Mathias Malmgren
  • ...jag håller med Klas och Anna och ser också fram emot att få en riktig klubbchef. Klubbens hemsida säger en om vad som finns att göra med administrationen. Mycket gammal information, knappt någon information om grupper och avgifter etc. Byte av tränare från ett pass till ett annat och tränare som är sjuka, borta osv.

    Johan
  • Hej! Såg annonsen om klubbchef, säkert en dyr tjänst men helt nödvändig - bra!

    Hans
  • Synd att Johan Porsborn inte stannade 😉

    Klas
  • Pim Pim Johansson skulle komma till finaldagarna i Sollentuna spelen och spela mot juniorerna , blev det inställt?

    Klas
  • Har vi kommit igång med samarbetet med Jessica Lehnhoff angående college i USA för juniorer?
    det här skulle bli ett ganska stort samarbete där flera juniorer redan visade intresse.

    Klas
  • Hur ser planen ut för hallen och fortsättningen där ,samtal med kommunen med mera?
    Besittningsrätten på hallen kommer att sägas upp 2020-06-01
    Och kultur och fritidskontoret i Sollentuna kommun vill så snart som möjligt se ett komplett underlag om hur behovet ser ut för klubben
    Eftersom hallen ska rivas

    Klas
  • @Klas: Du får nog vänta på svar tills det kommer en riktigt klubbchef ;-)

    Maria
  • Hej Klas (Månsson),
    jag ska besvara dina "frågor"i tur och ordning. Först skulle jag dock vilja påminna dig om att du fick i uppdrag under årsmötet att föra protokoll. Det var nästan två månader sedan... Sänd det gärna till mig (mathias@matchi.se) när du är färdig. Jag var en av dem som blev utsedd att justera årsmötesprotokollet.

    Mathias Malmgren
  • Hej igen Klas,

    Johan Porsborn
    blev erbjuden tjänsten som Sportchef på SALK, och vi gratulerar honom självklart till ett spännande och utmanande uppdrag i en stor och välrenommerad klubb.

    Pim-Pim på Sollentunaspelens finaldag
    Vi valde att istället bjuda in STK:s deltagare i Sollentunaspelen, alla funktionärer, STK:s personal och styrelse till en avslutningsgrillis.
    Pim-Pim eller motsvarande attraktion kan bli aktuell vid ett senare tillfälle; förslagsvis då ett mer väderbeständigt tillfälle som sammanfaller med att STK:s budget tillåter den typen av utgifter.

    Jessica Lehnhoff
    kontakten är etablerad och de ungdomar som är aktuella för college har blivit erbjudna hennes tjänster med 10% rabatt enligt det avtal som slutits.

    Hallen
    Tack för att du påminner om datumet för när besittningsrätten löper ut. Självklart är det av yttersta vikt för tennisen i Sollentuna att det byggs en bra och stor hall på en lämplig plats. Vi ska träffa kommunens projektgruppen imorgon för att diskutera frågan.

    Mathias Malmgren
  • Hej Mathias
    Jag lämnade upp protokollet till kontoret för 2 månader sedan i Edsberg?

    Klas
  • Hej igen Klas,
    skulle du kunna maila protokollet till mig (och den andra som skulle justera protokollet, om det inte är gjort) i elektronisk form, tack? Smidigare så om någon av oss har förslag på ändringar.

    Mathias Malmgren
  • Hej Mathias
    De som skulle justera protokollet var de som var rösträknare på årsmötet.
    Björn Widell Har redan skrivit på och protokollet har jag lämnat på kansliet i Edsberg .

    Klas
  • Hej Klas,
    under mötets inledning valdes jag att justera protokollet och senare även till att räkna röster. Inför rösträkningen ersattes jag som rösträknare då jag var en av de nominerade. Enligt min uppfattning ändrades aldrig funktionen att justera protokollet. Jag föreslår därför att även jag justerar protokollet. Om du håller med om det så får du gärna maila protokollet.

    Mathias Malmgren
  • Kommer bli så bra med en klubbchef :-)!

    Maria
  • Fick vi (ni) tag i nån klubbchef?

    Hans
  • Hej Hans,
    vi har utlyst tjänsten, fått in ett par lovande ansökningar, och har bokat in intervjuer. Ytterligare information följer när vi har något mer av substans att kommunicera.
    Trevlig sommar!

    Mathias Malmgren
  • Är det klart nu :-)?

    Linda
  • Mathias Malmgren for president :-), dvs Mathias Malmgren som klubbchef och Lennart Södergren som ordförande vore väl kanon!

    Anonym