När är klubbens ordinarie årsmöte?

Borde det inte vara ett årsmöte snart. Ett "riktigt" sådant. När kommer inbjudan? Vad är agendan? Skulle inte nya styrelsen satsa på kommunikationen? 😉

Medlemmen

Kommentarer

  • Hej!

    Årsmötet ska hållas enligt stadgarna innan april månads utgång och kallelsen kommer minst 3 veckor innan mötet. Med kallelsen kommer förslag på föredragningslista. Vi håller på att fastslå datum för mötet i närtid.

    Det stämmer att vi satsar på kommunikationen. Tillsammans med verksamhetsansvariga i klubben är detta forum Kundo ett steg i den satsningen. Med hjälp av detta forum kunde du nu ställa den här frågan, det var ju bra!

    Mvh
    Marcus Nathan