Inställda läger

inför nästa läger, samla gärna in intresseanmälningar innan ni skickar ut att man ska anmäla sig till ett läger där anmälan är bindande. Man förutsätter då att det blir läger och inte att man får veta att för få har anmält sig. Barn blir besvikna och det blir problem att lösa ledighet som plötsligt uppkom

Kristina Winter

Kommentarer

  • Givetvis jättetråkigt när det inte kommit in tillräckligt med anmälningar för en ålder och nivå som gör att någon spelare blir drabbad.
    Lyckligtvis händer det dock oerhört sällan!

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig