Kan vi göra klubbrummet lite mysigare?

Jag tycker det kan vara en idé att göra klubbrummet lite trevligare.
Mitt förslag är att införskaffa ngn matta/mattor, fatboys (sittkuddar), några tennis-affischer för de vita väggarna och eventuellt en kaffe-automat ( Selecta ? ). Kanske tom en micro för dem som vill värma mat…..

Finns det några gamla foton från klubb-tävlingar, spelare och olika event som vi kan rama in och hänga upp för att göra rummet lite mysig.

Det finns säkert ngn som har barn-böcker och leksaker som vi kunde ha i en stor låda för de som väntar med mindre barn.

ngn som kan komma på flera idéer?

Margot

Kommentarer

  • Vi har redan långtgående planer på en uppfräschning av ytorna i och utanför vårt Kök/café. Första steget togs när vi byggde ett kök med tillhörande cafédisk, i det som jag förmodar avses när vi pratar om ”klubbrummet”. Tanken är nu att ytorna närmast köket och ute på läktaren ska möbleras och fixas till så att vi kan få lite mer av cafékänsla. En myshörna med ett par ”Fat Boys” och en leksakslåda till barnen är en jättebra idé. En tillgänglig mikrovågsugn och någon form av självservering har vi redan diskuterat och målsättningen är väl att faktiskt ha caféet öppet de tider kundunderlaget finns.
    Jättekul med engagemanget i detta forum, och vi tar med tacksamhet emot fler idéer kring café / klubbrum. Det går också att kontakta ”projektledare” Mart via vår växel 08-35 23 22.

    Mart Kerem Administratör
  • Tack för svaret Mart!
    Det låter jättebra! Jag hjälper gärna till att "dekorera" om du/ni vill, -säg bara till.
    mvh
    Margot