Hur många är ni på varje bana i tennisskolan?

Har hört att ni är väldigt många på banan. Stämmer det?

Lorem Ipsum

Kommentarer

  • På helgerna är det många spelare på samma bana för de yngsta som spelar Mini-tennis. Dock är det max fyra spelare per tränare och den stora tennisbanan är uppdelad i flera Mini-tennis-banor.
    För de äldre spelarna som spelar över hela banan är det max fyra spelare per tränare, med vissa få undantag.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig
  • Ju yngre spelare desto mindre spelplan. Dock alltid 1 st tränare per 4 spelare.

    Mini tennis:
    Resulterar i 6 st minitennisbanor för de yngre på en stor tennisbana.
    Vilket ger grupper med upp till 18 personer på stor bana men 3st per minitennisbana.
    5 tränare.

    Mid tennis:
    Två banor per stor bana.
    Vilket ger upp till 8 elever per stor bana. 2 tränare.

    Maxi tennis:
    En bana per stor bana.
    4 elever per stor bana. En tränare.

    Hård boll, junior och vuxna:
    En stor bana.
    4 elever per bana. En tränare.

    Trevlig tennis!

    Magnus Sjöberg Verksamhetsansvarig