Hur anmäler jag mina två tjejer till bollskolan?

Ska jag ringa någon? Maila? Betala? Hur funkar det?

Lorem Ipsum

Kommentarer

  • Anmälan till Bollskolan görs via mail till tennisskolan@sollentunatk.com. Uppge namn, fullständigt personnummer, adress, mailadress och mobilnummer. Skriv även vilka dagar och tider som passar er.

    Vardagar mellan 14.00-17.00 kostar 1.300 kr och vardagar 17.00-18.00 samt helger kostar 1.500 kr.
    Medlemsavgift 200 kr/år.
    Samtliga avgifter faktureras under terminen.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig