Extraträning för vuxna?

Hej, om man skulle vilja spela lite extra men inte vill ha en fast tid och inte heller en fast spelkompis, finns det tider man kan få spela av sig lite? Gärna inte fredag lunch eller frukostar. //Adam

Adam

Kommentarer

  • Din fråga kommer med utmärkt tajming!
    Vi är på gång med att starta Drop-In-Tennis för vuxna på måndagar kl 18-19. Förhoppningsvis startar vi redan den 9 mars! Håll utkik på vår hemsida och Facebook-sida för annonsering om när vi drar igång.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig
  • Ok, det kan nog fungera för mig. Vad kommer det kosta? Vilken nivå kommer spelet att ligga på?

    Adam
  • Priset kommer vara runt 200 kr per gång.
    Vi siktar på att ha nivå från nybörjare och uppåt.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig