Prognos 10 dygn diagram

Varför får jag ibland, inte alltid, uppmaningen att uppdatera Flash Player. Min Flash Player är uppdaterad till senaste versionen, och som skrivet, ibland erhåller jag 10-dygnsdiagrammet utan några problem. Tabellformen fungerar dock alltid.
Med vänlig hälsning, Björn Sandell.

Kommentarer

  • Hej Björn! Vi får in liknande frågor, men inte särskilt ofta och vi får ingen riktig kläm på vad det är som är fel. När vi testar så funkar det i alla webbläsare och operativsystem (Dock inte i apple iOS).

    Sitter du på samma dator i båda fallen? När det funkar och inte funkar, så att säga?

    Leif Webbkoordinator
  • Hej!
    Jag använder samma dator och ser SMHI-s prognoser varje dag. Kör IE9. Det verkar vara slumpen som avgör när det fungerar, ibland flera dagar i rad men sen en dag kommer jag inte in på diagramsidan.

    Hälsningar

  • Hej! Det verkar finnas en del mystiska fel som dykt upp med IE 9. Har du även problem med att det inte går att söka ort i väderapplikationen?
    Vi får en del synpunkter om det.

    Leif Webbkoordinator
  • Jag testade sidan igen vid 15-tiden och då fungerade allt till belåtenhet. I morse var det tvärtom. Svårt problem att lösa då felet inte är stadigvarande.
    Hälsningar

  • Tack för info! Knepigt problem....
    Vi får leta vidare.

    Leif Webbkoordinator