När finns årsbeskedet i internetbanken?

När hittar jag mitt årsbesked?

Kommentarer

  • Hej Tove och tack för ditt inlägg!

    Årsbeskeden finns tillhanda i slutet av januari varje år.

    Årsbeskeden hittar du i inloggat läge i internetbanken genom att klicka på "Översikt" och sedan på underrubriken "Årsbesked".

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Får ej fram årsbeskedet
  • Hej Sonja och tack för ditt inlägg!

    Årsbeskeden publiceras på internetbanken under fliken "Översikt" sedan finner ni en underrubrik "Årsbesked". Om ni inte finner ditt årsbesked får ni gärna kontakta oss vi en kanal där vi kan verifiera dig så kan vi skicka ut detta!

    Ni kan kontakta oss på 0771-717 710.Öppettider vardagar 8-18 samt helger 9-17.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank
  • Trycker på översikt men får ej fram årsbeskedet. Rullar köttbullar i stället
  • Hej Sonja och tack för ditt inlägg!

    Då behöver du kontakta vår kundservice på 0771-717 710 så får vi titta närmare på problemet. Du når oss vardagar 8-18 och helger 9-17.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Karl Funktionsledare, Kundservice