Kan man ändra datum för autogiro?

Jag skulle vilja skjuta fram datumet då autogirot dras. Är detta möjligt?

Kommentarer

  • Hej Kalle och tack för ditt inlägg!

    Marginalen Bank har ett gemensamt förfallodatum för alla våra produkter vilket gör att man önskvärt inte kan bestämma ett eget datum för autogirot.

    Har du ett privatlån så kan du läsa mer om detta i denna tråd.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Mitt lån dras den 26 varje månad men jag får lön den 27. Som kommunarbetare så är de våran lönedag. Konstigt sätt ni inte har den som standard.
  • Hej och tack för ditt inlägg!

    Om man har ett privatlån hos oss så är vi medvetna om att löner utbetalas olika.

    Därav så gör vi tre autogiro försök efter förfallodagen på fakturorna.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,