Fasträntekonto förlängning

Hej, om jag förlänger mitt fasträntekonto, blir det till samma ränta jag hade eller till den som är aktuell idag?
Bobbi

Kommentarer

  • Hej Bobbi och tack för ditt inlägg!

    Om du väljer att förlänga ditt Fasträntekonto på en ny sparperiod efter dess förfallodag kommer du få den dagsaktuella räntan vi erbjuder dagen kontot binds om, för den nya sparperioden.  Du kan se den dagsaktuella räntan för Fasträntekontot här.

    Vi önskar dig en fortsatt fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Maja Handläggare, Kundservice