Kulturrådets logga på affischer o lik

Ska Kulturrådets logga regelmässigt vara med på alla affischer, programblad etc hos verksamheter (institutioner) som får stöd via samverkansmodellen?

Thomas

Kommentarer

  • Hej Thomas,
    Tack för din fråga!
    Det ska framgå att Kulturrådet har beviljat bidrag till verksamheten på webbplatser, i tidskrifter, i programblad eller på affischer. Du ska däremot inte ange Kulturrådet som medarrangör.
    Vår logotyp kan också användas i samband med konferenser eller annan verksamhet där Kulturrådet är medarrangör.
    https://www.kulturradet.se/om-oss/media/logotype/

    Hälsningar

    Kulturrådet
    Renate