Dela ansökningstext med annan Kulturskola

Hej,

Vi ska göra en gemensam ansökan med en annan kulturskola och undrar hur vi kan dela dokument med varandra utan att dela inloggningsuppgifter?
Elin Heijkenskjöld

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Det går tyvärr inte ha två inloggningsuppgifter för samma konto. Ni kan antingen ha samma uppgifter och logga in med samma lösenord. Den som är ansvarig för kontot kan byta lösenordet efter att ansökan är klar och inskickad. Eller så kan den ansvarige kontaktpersonen för kontot få uppgifterna från den andra skolans kontaktperson och fylla i blanketten utan att behöva dela upp inloggningsuppgifterna.

    Vänligen
    Kulturrådet