Användning av data

Hej!

Jag bygger en karttjänst, får jag använda era koordinater till detta?

Nearedge

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Vi kommer med ett API för er som vill bygga egna tjänster kring vårt data.
    Genom att använda data från vårt API kommer din, och andras, tjänst alltid ha det senaste datat från Koordinater.se. Vi rekommenderar därför alla att vänta in det.
    Tyvärr kan jag just nu inte säga när det kommer att finnas tillgängligt då det inte är spikat.

    Koordinater.se
  • 2 år senare... nothing.. haha

    David