Finns det transportliftar från Kläppens camping?

Hej jag har bokat en plats på campingen i Kläppen skidområde
Finns det nån transport lift från campingen till backen?
Vh Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus,
    Tack för din fråga!

    Vi har i nuläget ingen transportlift som går från campingen utan för att ta dig till den närmaste liften behöver du gå cirka 5 minuter till Gondol dal eller Lommen. Från campingen tar du dig till liftarna via tunneln, förbi ICA och vidare mot skiduthyrningen på Kläppentorget.

    Hoppas att du får en härlig vistelse hos oss här i vinter!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppen Ski Resort