Får man åka skoter i er Snowpark efter avslutad vintersäsong?

Hej, jag undrar om man får åka skoter I snow parken nu då det är stängt?
Mvh jimmy

Kommentarer

  • Hej Jimmy,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du vill nyttja anläggningen även efter stängning!

    Efter avslutad säsong ses anläggningen som en arbetsområde, vilket gör att inga obehöriga får vistas i alpinbackarna. Vi har haft arrangerad skoteråkning i området, men inget som har varit öppet för allmänheten.

    Om du har fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig till driftavdelningen. Jag skulle rekommendera dig att ringa in på vår vanliga telefonväxel +46(0)280-96200 för att sedan bli kopplad till rätt person.

    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort